סגן השר מאיר יצחק הלוי: "עשיתי רפורמות רבות לטובת הציבור החרדי כראש עיר"

    אסתי פלד 2 Comment on סגן השר מאיר יצחק הלוי: "עשיתי רפורמות רבות לטובת הציבור החרדי כראש עיר"

    סגן שר החינוך הטרי מאיר יצחק הלוי, בריאיון ראשון לתקשורת החרדית מספר על החיבור לציבור החרדי, "למדתי בישיבת פונוביז', אני בן למשפחת רבנים והם יקבלו אצלי אוזן קשבת ולב אוהב". יחד עם זאת מבהיר הלוי, "צריך לדון על עניין לימודי הליב"ה". על גזירת המעונות והביקורים בישיבות: "אני מתכוון לבקר בבני ברק וללמוד את הנושא"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יצחק מאיר הלוי סגן שר החינוך התראיין הערב (חמישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא והתייחס לחוק הצנזורה ברשתות כפי שמכנים בליכוד ואומר, "אני דוחה את טענת ראש הממשלה שהחוק שלי הוא סתימת פיות ברשתות החברתיות. והוא עצמו עושה הסתה".

    הלוי הוסיף כי "החוק שלי למנוע אלימות ברשתות החברתיות. נתניהו עושה הסתה בלתי נסבלת, אני את הפעולה של טיפול ברשתות החברתיות התחלתי עוד כראש עיר. זה ספין מיותר ולא ברור". הלוי הוסיף, "אני דוחה את הטענה שלו עד הסף, אני רק לפני כמה ימים שמעתי שהוא טוען שברשתות איימו עליו ועל בני משפחתו".

    מאיר יצחק הלוי התייחס לממשלה המנופחת בצורה חסרת תקדים ואמר, "אני הייתי שמח לממשלה קטנה מאד. אני גאה להיות בממשלה הזו, עשרות רפורמות עוברות בכל שבוע. בהסכם הקואליציוני נקבע שיהיו 6 סגנים. אני הודעתי לראש הרשימה שלי, שאני אכנס לתפקיד רק לאחר שאלמד את החומר".

    על תוכניותיו במשרד החינוך מסביר הלוי, "אני חוזר ואומר שאני כאיש חינוך כ47 שנים ולכן התוכניות שלי הן תוכניות רבות אני בא עם ארגז כלים. אני מקבל שאשפט על פי העשייה שלי. יש לי ניסיון כראש עיר וכמחנך".

    על החינוך החרדי אומר הלוי ומפתיע, "אני בוגר ישיבת פונביז', אני שושלת למשפחת רבנים, יש לי חברים רבים במגזר החרדי. אני עשיתי הרבה רפורמות באילת למען הציבור החרדי,
    החרדים יכולים להיות רגועים. דבר אחד מבטיח הם יקבלו אוזן קשובה ולב אוהב בכדי לקדם את ענייניהם".

    על התערבות של המדינה בתכנים אומר הלוי, "אני למדתי במוסדות בזמן הרב יוסף כהנמן ולא היו לומדי ליב"ה. אני רוצה לומר לך שאני עד היום הנושא הזה חסר לי. אני חושב שצריך לדעת לשלב וצריך לדון על כך. אבל לגבי חלוקת המשאבים צריך לדון בה".

    הלוי הוסיף בעניין כי "היה לי שיחה עם הרב פורוש ומקלב שאני מאוד מעריך את שניהם, והבטחתי להם שאלמד את הנושא. אני מקווה שאוכל לתת תשובות טובות וראויות. אני באילת הקמתי ועדת היגוי כדי שילדי ישראל יקבלו את המיטב. תן לי מאה ימי חסד" ביקש הלוי בריאיון.

    על העזרה לנשים חרדיות ביציאה לעבודה אומר הלוי, "צריך לעשות כל פעולה שנשים יצאו לעבודה ולכן אני חושב בכל מקום שאפשר לחבר בין תורה לעבודה". הלוי הבהיר כי לגבי גזירת המעונות, "אני רוצה ללמד היטב את הנושא של המעונות שאוכל לטפל בו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רבי לוי יצחק מברדיטשוב.

    2. 1

      היה מת להיות כמו סניגורם של ישראל!!!!